Baby-yoga

Voor moeder, vader of verzorger en je baby is er Baby-yoga. Zes weken na de bevalling kun je hieraan deelnemen. Voor moeders richten we ons op het herstel na de bevalling. Voor vaders en verzorgers helpt Baby-yoga om rug- en nekklachten te voorkomen. De bevalling, het voeden en tillen van je baby kunnen zorgen voor rug- en nekklachten. Door versterkende en ontspannende oefeningen brengen we je zowel fysiek als mentaal weer in balans.

Yogahoudingen geven jou ontspanning en je baby een gevoel van tevredenheid. Dit zorgt voor een goede en gezonde nachtrust. Je geeft je baby heel ontspannen een zachte massage en samen doe je oefeningen. Aanraken, vasthouden en bewegen zorgen voor een krachtige stimulans van alle zintuigen. Alleen aanraken verbetert al de werking van de lichaamsfuncties. Denk aan ademhaling, bloedsomloop, spijsvertering, zenuwstelsel en uitscheidings- en endocriene organen.baby yoga

Baby-yoga geeft je een unieke verzameling oefeningen die je samen met je baby kunt doen. Baby-yoga stimuleert de ontwikkeling van je baby. Het verzacht veelvoorkomende babyproblemen als krampjes, traantjes en slaaptekort. Je krijgt te zien hoe je je kind veilig kunt vasthouden en dragen. Het versterkt de band met je baby. Je laadt je accu op, versterkt je buikspieren en ontspant je met Baby-yoga. Deze yogavorm is zowel geschikt voor beginners als gevorderden in yoga.